Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

Επιστολή του Σπύρου Στρατούλη σχετικά με τη λήξη της απεργίας πείνας

Χτες, στις 10/1/2014 μετά από 60 ημέρες απεργίας πείνας, το Συμβούλιο πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης εξέδωσε την πολυπόθητη απόφαση σχετικά με την τύχη της υποτιθέμενης ποινικής μου εμπλοκής. Το αποτέλεσμα δε μου ανακοινώθηκε, μέχρι την...
επίσημη δημοσίευση του βουλεύματος
Έχοντας αντιληφθεί ότι η υπόθεση μου έχει κριθεί ήδη και αρνούμενος να συμμετέχω σε ένα παιχνίδι γραφειοκρατίας ή να χειρίζομαι το μέλλον της υγείας μου με τους όρους που διαμορφώθηκαν, σταμάτησα  την απεργία πείνας που ξεκίνησα από 11-11-2013.

Η απεργία πείνας δεν είναι ένα συμβολικό παιχνίδι εντυπώσεων αλλά μία πραγματική μάχη που μετριέται σε λεπτά και δευτερόλεπτα. Είναι μία μάχη απέναντι σε όσους βάλθηκαν να κρίνουν τις ζωές μας, με σύμμαχο πάντοτε, τη συλλογική αντίσταση. Αρνούμαι να απαξιώσω αυτό το σκληρό μέσο αγώνα ή να υποβιβάσω την αδιαπραγμάτευτη αξία της απεργίας, παίζοντας κρυφτούλι με τη δικαστική εξουσία, μέχρι την τυπική γνωστοποίηση του αποτελέσματος. Παρ΄όλα αυτά, πολιτικές σκοπιμότητες και καιροσκοπισμοί και η σταθερή προσπάθεια της εξουσίας να εμφανίζεται ως ακλόνητη από τις πιέσεις, φαινόταν πως ικανοποιούταν από την πλήρη εξάντληση των σωματικών και ψυχικών μου δυνάμεων, από τις πολυήμερες καθυστερήσεις και τη διαρκή αναμονή. Εγώ δε θα τους κάνω καμία τέτοια χάρη, ούτε επιθυμώ να γίνω μάρτυρας αναμονής μίας ήδη τελεσίδικης απόφασης. Το ίδιο δεν θα επέτρεπα για τις συντρόφισσες και τους συντρόφους μου…

Στέλνω τους αγωνιστικούς χαιρετισμούς μου σ΄όσους στάθηκαν δίπλα μου προκειμένου να καταφέρουμε από κοινού, όσα διεκδικήσαμε μέχρι σήμερα. Η δύναμη τους με έφερε έως εδώ.

Υπάρχουν πολλοί αγώνες ακόμη και θα τους δώσουμε μαζί! μέχρι το ολοκληρωτικό γκρέμισμα των φυλακών…

Θα δημοσιοποιήσω το αποτέλεσμα μόλις μου γνωστοποιηθεί και θα κάνω μια συνολικότερη τοποθέτηση τόσο για την απόφαση της παύσης της απεργίας πείνας όσο και για την ίδια την απεργία και το πώς αυτή εξελίχτηκε.

ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΛΙΑ!

Σπύρος Στρατούλης

Κρατούμενος της φυλακής Λάρισας


Δεν υπάρχουν σχόλια: