Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Μήνυμα- απάντηση στα ΧΡΟΝΙΚΑ από τον πρόεδρο εργαζομένων Δήμου Βέροιας

Σωκρ. Δαλιγκάρος
Πήρα το παρακάτω μήνυμα από τον πρόεδρο των εργαζομένων του Δήμου Βέροιας που απαντάει στο χτεσινό μου σχόλιο που αναφέρονταν στην ομιλία του στην απεργιακή συγκέντρωση της ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ στην Βέροια.
Το μήνυμα είναι αυτούσιο και ασχολίαστο.

Ευχαριστώ για τα ειρωνικά σου σχόλια κύριε ......

Αν θέλεις να μάθεις...
δεν είμαι πολιτικός, ούτε δεσμευμένος συνδικαλιστής, ούτε φυλώ κατουρημένες ποδιές. Αν έχεις εσύ στοιχεία έλα να μου τα φέρεις.

Όμως δεν ειρωνεύτηκες εμένα αλλά το σύνολο των εργαζομένων που με στηρίζουν, καθώς μετέφερα προβληματισμούς της γενικής μας συνέλευσης και γιατί πιθανόν θα εχεις άγνοια για την σχέση μου με την Δήμαρχο.
Εκείνη την στιγμή τίμησα τον θεσμό της Δημάρχου γιατί είναι σημαντικό να δούμε από εδώ και εμπρός ποιος θέλει να είναι μαζί μας και ποιος εναντίων μας. Το ίδιο είχα κάνει και με τον κ. Γιαβανόπουλο στις απεργίες του Δεκεμβρίου, όπως αρνητικά σχόλια είχα κάνει και τους τρεις κυβερνητικούς βουλευτές του Νομού οι οποίοι δεν μας συμπαραστέκονται.

Είμαι πρόεδρος του συλλόγου 2 μήνες τώρα και με τιμά που με αποκαλείς έστω και ειρωνικά "προχωρημένο ".

Επίσης λές ότι δεν ασχολούμαι με τα του οίκου μου, δηλαδή μέσα σε 5 λεπτά πρέπει να πω για όλα που χρειάζονται 3 ώρες και βάλε. Αφού το ανέρτησες, δεν άκουσες που μίλησα στην αρχή της ομιλίας μου για τους ΙΔΑΧ και τις διαθεσιμότητες; δεν ήταν απεργία της ΠΟΕ-ΟΤΑ αλλά της ΑΔΕΔΥ-ΓΣΣΕ και έπρεπε να αναφερθώ σε γενικότερα θέματα όπως όλοι.

Έγραψες ειρωνικά σχόλια γιατί αναφερόμουν στο φυσικό αέριο νότια της Κρήτης. Όμως την ίδια ώρα που μιλούσα, η Τούρκικη φρεγάτα έκοβε βόλτα στην Μύκονο και όλα τα κανάλια το μεσημέρι μιλούσαν για τον ορυκτό πλούτο και την ΑΟΖ. Εσύ δεν βλέπεις από που ξεκινά το θέμα; τι θέλεις
να μοιράζουμε ζαχαρωτά στις ομιλίες;

Έγραψες ειρωνικά για την τράπεζα των μη προνομιούχων, που έφερα ώς ένα παράδειγμα από τα τόσα που γνωρίζουν οι συνάδελφοι μου που έχει να κάνει και με άλλη μορφή αγώνα και πρέπει το σύστημα να χτυπηθεί εκεί που πονάει, όχι οι εργαζόμενοι και οι πολίτες.

Δεν έγραψες όμως ότι κάποιοι θέλουν να στρέψουν την μία ομάδα κατά της άλλης και εδώ θα ήθελα να μου πείς εσύ με ποιούς είσαι με τους εργαζόμενους, τις ξένες τράπεζες, τους ξένους επενδυντές;. Διότι τα σχόλια σου θέλουν να πλήξουν εμένα και το λέω αυτό γιατί δεν με ρώτησες, δεν ερεύνησες, απλά έγραψες.

Πές μου τουλάχιστον το όνομά σου, εάν είσαι δημοσιογράφος, ή κάνεις το κέφι σου, γιατί εδώ παίζεται η ζωή μας κι εσύ πολύ χαλαρά τα παίρνεις.!!


Σωκράτης Δαλιγκάρος
ο προχωρημένος πρόεδρος σου

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Συγγνώμη, αν δεν με απατά αντίληψη της όρασης, που είναι τα σχόλια;