Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Μαρτυρία ενός ρεπόρτερ που ξυλοκοπήθηκε από ναζιστές συμμορίτες και έναν βουλευτή της Χ.Α πριν λίγο στο θέατρο "Χυτήριο"

Διαβάστε τη μαρτυρία ενός ρεπόρτερ που μόλις πριν από λίγη ώρα δάρθηκε από τους ναζιστές της συμμορίας και ένα βουλευτή που δεν κατονομάζει. Διαβάστε τι γράφει και για τη στάση των "αδερφών" των ναζιστών, των αστυνομικών προς τους οποίους κατήγγειλε το γεγονός που διαδραματίστηκε μπροστά στα μάτια τους.
Διαβάστε και αναρωτηθείτε γιατί ο...
ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ δεν αντιδρούν τόσο κοινοβουλευτικά ζητώντας, απαιτώντας να τεθεί εκτός νόμου η Συμμορία όσο και κινηματικά με τις δυνάμεις που διαθέτουν μαζί με το υπόλοιπο αντιφασιστικο κίνημα να τους εξαφανίσει από τους δρόμους.

Διαβάστε τη μαρτυρία:

Βγήκα στην είσοδο του Χυτηριο. Χρυσαυγιτες και παπάδες εσκιζαν κ ποδοπατουσαν τις αφίσες της παράστασης. Έβγαλα το κινητό μου να τραβηξω πλάνο για το μπλογκ. Με περιτριγυρισαν 5 χρυσαυγιτες κ ένας αστυνόμος.Με ρωτάνε 'δημοσιογράφος εισαι;', απαντάω 'γράφω στη lifo' ελπίζοντας να γλυτωσω σαματα. Το αντίθετο όμως. Με τραβάνε παράμερα, με φωνάζουν πούστη, αδερφαρα, μου τραβάνε τα μούσια, με φτύνουν στο πρόσωπο, με χτυπάνε στο στομάχι. Η αστυνομία είναι δίπλα. Τους φωνάζω 'με χτυπανε, δεν θα κάνετε κάτι;' απάντηση 'δεν ειδα κάτι. Απομακρυνθείτε παρακαλώ'. 3 αστέρια στο πέτο.Μου βάζουν αναμένουν τσιγάρο στην τσέπη. Μια κυρια μου το λέει μπροστά στον αστυνομικό. Κάνει πως δεν ακούει. Αρχίζω να φοβάμαι. Απομακρύνομαι από την έξοδο. Μου φωνάζουν όλοι 'έτσι, φύγε παλιοπουσταρα λουγκρα, τραβά πάρε καμία πίπα'. Γυρίζω πίσω από απόσταση να παρακολουθώ. Με ακολουθει γνωστός βουλευτης της ΧΑ. Μου ρίχνει δύο μπουνιές στο πρόσωπο, με πετάει κάτω. Όσο είμαι κάτω χάνω τα γυαλιά μου. Ο Χρυσαυγιτης με κλωτσαει. Η αστυνομία είναι ακριβώς 2 βηματα μακριά. Γυρισμένη πλάτη. Φωνάζω στον αστυνομικό 'ΜΟΥ ΡΊΧΝΟΥΝ ΓΡΟΘΙΕΣ, ΚΆΝΤΕ ΚΆΤΙ', πολλές φορές. Με γυρισμένη την πλάτη απομακρυνεται. Οι υπόλοιποι γέροι κ χρυσαυγιτες με χλευαζουν φωναχτά δίπλα από τον αρχιαστυνομο. 'Κλάψε μωρή λούλου, κοριτσάκι, ντιγκινταγκα'. Μια κυρία που έχει εστιατόριο δίπλα μου βρίσκει τα γυαλιά κ με παίρνει μαζί της για να βάλω πάγο. Το πρόσωπο μου είναι πρησμενο κ κόκκινο. Περνάμε από δεκάδες μπάτσους που ρεμβαζουν. Τους λέω 'κει χτύπησαν στην είσοδο του θεάτρου'. Με αγνοούν. Ένας μου στέλνει φιλάκια ειρωνικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: