Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

ΗΜΑΘΙΑ- Ο ιδιαίτερος του Μητροπολίτη βρίσκει τον Μιχαλολιάκο σοβαρό, αληθινό, ευπρεπή και με πολιτικό ήθος !!!

Η διείσδυση της Χρυσής Αυγής σε όλα τα κοινωνικά στρώματα είναι δεδομένη και αδιαμφισβήτητη. Ο εκφασισμός της ελληνικής κοινωνίας είναι προφανής κι όποιος δε βλέπει έχει σοβαρό πρόβλημα να κατανοήσει το θέμα και να αρχίσει να αντιδρά.
Δε με κάνει προσωπικά καμιά έκπληξη το γεγονός ότι και στον κλήρο υπάρχουν οπαδοί της ναζιστικής συμμορίας. Δε με κάνει καμιά έκπληξη που ο ιδιαίτερος γραμματέας του Μητροπολίτη Βέροιας δηλώνει στον...
τοίχο του στο φ/β ότι ο Μιχαλολιάκος, ο αρχηγός της συμμορίας, μίλησε στη Βουλή και ήταν σοβαρός ο λόγος του, με ευπρέπεια και αληθινός.
Ο περί ου ο λόγος, ο κληρικός Στυλιανός Μακρής είναι ιδιαίτερος γραμματέας του Μητροπολίτη Βέροιας Παντελεήμονα και δηλώνει οπαδός των συμμοριτών.

Ουδόλως με απασχολεί αν θα έπρεπε να είναι με το λόγο του Θεού που κηρύσσει την αγάπη κλπ, όπως γράφει στο ηλεκτρονικό του μήνυμα που έστειλε και στα ΧΡΟΝΙΚΑ ο Π. Χατζησάββας μαζί με το σχετικό θεματάκι. Ουδόλως με απασχολεί το γεγονός ότι ένας παπάς είναι φασίστας. Κατά την άποψή μου είναι και φυσιολογικό και ιστορικά αποδεκτό. Αν ήταν κομμουνιστής τότε θα ήταν είδηση. Όλοι ξέρουν το ρόλο του παπαδαριού στις κρίσιμες φάσεις της ιστορίας και των λαϊκών αγώνων.

Αυτό που με απασχολεί και με εξοργίζει είναι ότι αυτός ο παπάς κάνει πολιτική υπέρ της ναζιστικής συμμορίας, επηρεάζει το ποίμνιό του (τα πρόβατά του δηλαδή) υπέρ της συμμορίας, υπέρ των φασιστών. Και το κάνει αυτό ενώ είναι δημόσιος υπάλληλος, ενώ πληρώνεται από το λαό.

Καιρός είναι οι παπάδες να απεμπλακούν από το κράτος, να γίνει επιτέλους ο διαχωρισμός κράτους και εκκλησίας με παράλληλη κρατικοποίηση της εκκλησιαστικής και μοναστηριακής περιουσίας.
Αρκετά με τους σκοταδιστές και τους πάσης φύσεως φασίστες που δρουν ανεξέλεγκτα.

1 σχόλιο:

π. Στυλιανὸς Μακρῆς είπε...

Διάβασα τὸ ἄρθρο σας καὶ διαπιστώνω μετὰ λύπης τὴν ἐπιπολαιότητα τῶν ἐκτιμήσεών σας, ἀπόδειξη τῆς ἐξ ἐμπαθείας σύγχυσής σας. Ἐὰν ἐπιθυμούσατε νὰ εἴσαστε σωστὸς ἀπέναντι στὸν ἑαυτό σας καὶ τοὺς ἐπισκέπτες τοῦ ἰστολογίου σας, θὰ ἔπρεπε νὰ εἴχατε φροντίσει νὰ ἐνημερωθῆτε ὀρθῶς περὶ τοῦ ἠλεκτρονικου μηνύματος τοῦ κ. Χατζησάββα, δημοσιεύοντας καὶ τὶς δύο ἀπαντήσεις μου στὴν ἐπίμαχη δημοσίευσή του στὸ facebook, ἀλλὰ καὶ τὶς ἀπαντήσεις τοῦ κ. Χατζησάββα.
Θεωρῶ ὅτι μὲ ἀδικεῖτε βάναυσα, δίνοντας τὴν ἐντύπωση ὅτι εἶμαι ὁπαδὸς τοῦ Μιχαλολιάκου, ἐνῷ, ὅπως μπορεῖτε νὰ διαπιστώσετε ἀπὸ τὸ facebook, δηλώνω ἀνοικτὰ τὴν ἀντίθεσή μου στὸν συγκεκριμένο πολιτικὸ σχηματισμό. Ὁ ἐκ μέρους μου χαρακτηρισμὸς τῆς περὶ ἦς ὁ λόγος ὁμιλίας ὡς εὐπρεποῦς καὶ στὸ πλαίσιο τοῦ ἦθους ποὺ ἁρμόζει στὴν σύγχρονη πολιτικὴ πραγματικότητα εἶναι ἐκτίμησή μου, ποὺ ἑρείδεται στὴ διαπίστωση ὅτι ἕνα κόμμα ποὺ μετέρχεται ἀήθεις καὶ ἀπρεπεῖς πρακτικὲς (χαστούκια, ξύλο, "ἐγέρθητι") στὴν προκειμένη περίπτωση ἔδειξε ἕνα ἄλλο πρόσωπο, χωρὶς αὐτὸ νὰ σημαίνει κάτι γιὰ τὴν ταυτοπροσωπία του, χωρὶς αὐτὸ νὰ σημαίνει πὼς εἶμαι ψηφοφόρος του. Ἂν ἤμουν, δὲν νομίζετε πὼς θὰ τὸ δήλωνα μὲ καμάρι; Μᾶλλον παρερμηνεύθηκε τὸ σχόλιό μου ἐν πρώτοις ἀπὸ τὸν κ. Χατζησάββα, μὲ τὸν ὁποῖον λύσαμε τὴν παρεξήγηση στὸ πλαίσιο ἑνὸς ὑγιοῦς διαλόγου, κατὰ δεύτερον δυστυχῶς ἀπὸ ἐσᾶς καὶ ἴσως ἀπὸ ἄλλες ἰστοσελίδες. Μπορεῖτε νὰ μὲ ἀποκαλῆτε φασίστα ἐνδεχομένως γιὰ τὴν συμπεριφορά μου, τὴν ἰδιότητά μου ὡς κληρικοῦ, ἀλλὰ δὲν νομιμοποιεῖστε νὰ μὲ ἀποκαλεῖτε ὁπαδὸ τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς, γιατὶ οὔτε εἶμαι οὔτε σκοπεύω νὰ γίνω. Συμπεραίνετε αὐθαίρετα καὶ λανθασμένα ὅτι μὲ τὴν ἰδιότητα τοῦ κληρικοῦ κάνω πολιτικὴ ὑπὲρ τῆς ναζιστικῆς συμμορίας. Ἔχετε ἀκούσει ποτὲ κηρύγματά μου καὶ καταλήξατε στὴν ἄποψη αὐτή; Ἔχετε διαβάσει κείμενά μου καὶ συμπεράνατε ὅτι εἶμαι θιασώτης τῶν φασιστῶν; Παρακαλῶ λοιπὸν νὰ μὴ μὲ χαστουκίζετε κι ἐσεῖς ὡς "ἄλλος Κασσιδιάρης", γιατὶ ἀδικεῖτε τὸν ἑαυτό σας. Σᾶς καλῶ νὰ δεῖτε ξανὰ τὴν δημοσίευση τοῦ κυρίου Χατζησάββα, γιὰ νὰ διορθώσετε τὶς ἐκτιμήσεις σας. Ὅσον ἀφορᾶ στὶς ἀπόψεις σας γιὰ τὸν χωρισμὸ Ἐκκλησίας καὶ Κράτους, κτλ., ἀκόμη δὲ καὶ στὸν χαρακτηρισμό μου ὡς σκοταδιστοῦ, αὐτὲς εἶναι ἀπὸ τὴν πλευρά μου σεβαστὲς καὶ δὲν θὰ σᾶς κατηγορήσω. Δὲν εἶμαι οὔτε ἐμπαθής, οὔτε προκατειλημμένος ἀπέναντι σὲ διαφορετικὲς ἀπόψεις. Ὅμως γιὰ τὸ θέμα τοῦ χαρακτηρισμοῦ μου ὡς φασίστα καὶ ὁπαδοῦ ἢ ὀργάνου κρυφῆς προπαγάνδας τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς, θεωρῶ πὼς πρέπει νὰ διορθώσετε τὶς θέσεις σας. Ἡ δημοσίευση τοῦ σχολίου μου ἐπαφίεται στὴ δημοκρατικότητά σας. Ἐλπίζω νὰ φανῆτε ὄντως δημοκράτης...
π. Στυλιανὸς Μακρῆς