Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

ΠΕΡΙ ΕΚΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΨΗΦΟΥ

γράφει ο Δρ Βλαδίμηρος

Με αφορμή το ότι πολλοί φίλοι με ρωτούν τι να ψηφίσουν, θα παραθέσω την άποψή μου σε αυτό το μικρό κειμενάκι περί εκλογών. Θα είμαι σύντομος και όσο μπορώ περιεκτικός.

Με ρωτούν λοιπόν αν θα ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ ή ΑΝΤΑΡΣΥΑ ή κάποιο άλλο μικρό κόμμα και έχει πέσει προβληματισμός μεγάλος.......


Κοιτάξτε να δείτε φίλοι μου, τα πράγματα είναι απλά και θα μπω στη λογική την "αρι...στερή" για να τα αποδώσω όσο το δυνατόν καλύτερα. Ας τα πάρουμε λοιπόν από την αρχή.
Στις προηγούμενες κάλπες συμβούλευα τους αριστερούς φίλους, που έτσι και αλλιώς θα πήγαιναν να ψηφίσουν, να το ρίξουν ΑΝΤΑΡΣΥΑ για τους απλούστατους λόγους. Πρώτον, γιατί είναι μια νέα ανερχόμενη, αντικαπιταλιστική δύναμη, με σαφείς θέσεις περί πολιτικής και στάση αξιοπρεπή.

Δεύτερον, γιατί μας έχουν στηρίξει σε διάφορες δράσεις ουσίας και στο δρόμο και γνωρίζω αξιόλογα άτομα από το χώρο τους. Και τρίτον, όσον αφορά το δίλημμα ΑΝΤΑΡΣΥΑ ή ΣΥΝ, πιστεύω πως τα πράγματα είναι ξεκάθαρα και γέρνουν προς το πρώτο, διότι ο ΣΥΝ αλλάζει συνεχώς απόψεις και θέσεις. Με αποκορύφωμα την παραμονή στην ΕΕ και το ευρώ και την αναζήτηση βιώσιμης λύσης μέσα από αυτά. Το θεωρώ απίθανο!
Στο δεύτερο γύρο λοιπόν των εκλογών, που ο ΣΥΝ κατά την άποψή μου πάντα, πασοκίζει περισσότερο, οι λόγοι για ψήφο στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ αυξάνονται. Διότι αν μπει τελικά στη βουλή, τότε θα υπάρχει ένας "πιο αριστερός πόλος" στην περίπτωση συνεργασίας με τον ΣΥΝ για μια κυβέρνηση της "αριστεράς" και με πιο κομμουνιστικό χαρακτήρα. Δηλαδή να πιέσει για τις πραγματικά αριστερές θέσεις, όπως τις έχω εγώ τουλάχιστο στο κεφάλι μου.
 Για το ΚΚΕ δε το συζητάμε καθόλου, αφού από μόνο του δήλωσε πως δε θέλει ούτε τη συνεργασία αλλά και ούτε την εξουσία, παρά μόνο να κάνει σωστή αντιπολίτευση στον ΣΥΡΙΖΑ... Ας το δεχτούμε κι αυτό χωρίς να το σχολιάσουμε, σεβαστό.
Ένας πολύ σοβαρός λόγος λοιπόν που θα πω ξανά στους αριστερούς φίλους να μην ψηφίσουν ΣΥΝ, είναι διότι μετά τις εκλογές και αν το ΣΥΡΙΖΑ αλλάξει πολιτική και είναι κατά πιθανότητα αντιλαϊκή, τότε θα βαράνε τα κεφάλια τους στον τοίχο. Δηλαδή πρόκειται για το κούτελο το καθαρό και το γαμημένο το political corect φίλοι μου. Σκεφτείτε το.
Τώρα από την άλλη μια σκέψη είναι ότι, καλά είναι να βγει το ΣΥΡΙΖΑ και να τα κάνει θάλασσα, διότι έτσι ο κόσμος θα συνειδητοποιηθεί περισσότερο και θα ανοίξει ο δρόμος για την κοινωνική επανάσταση αλλά από την άλλη η ιστορία και οι συνθήκες, μας λένε ότι είναι και λιγάκι επικίνδυνο. Όπως για παράδειγμα η άνοδος του φασισμού και ο φόβος για μια επικείμενη χούντα, που θα μας βγάλει όχι και τόσο ομαλά από την ΕΕ, με όλες τις συνέπειες που συνεπάγονται και άλλα πολλά που δε μπορούμε να φανταστούμε.
  Οι επιλογές είναι δικές σας και όσο περιμένετε στους καναπέδες σας την έκβαση των εκλογών, χωρίς παράλληλα να οργανώνετε αντιδομές και κοινωνική αυτοοργάνωση, θα είσαστε άξιοι της μοίρας σας... Αλλά αυτό δεν σας επιτρέπει να καταστρατηγείτε και τη μοίρα τη δική μου και των παιδιών μας.
Προσωπικά θα συνεχίσω να στηρίζω το δρόμο της αναρχίας και της κοινωνικής επανάστασης και δε θα πάρω μέρος στην εκλογική αυταπάτη - γιορτή της τρομοκρατίας, διαιωνίζοντας την αστική χλαπάτσα της εξουσίας.

Αυτά και εύχομαι να συναντηθούμε ξανά στους δρόμους, στα εργοστάσια, στα πάρτι, στις καταλήψεις, στις κολεκτίβες και στα οδοφράγματα.
Θα νικήσουμε!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑριστερΗς ψηφου, η ψηφος, της ψηφου, την ψηφο

aalou είπε...

μοναχα μια ερωτηση. ποσο ετων εισαι βλαδιμηρε. θα ηθελα να μου γραψεις απλα εναν αριθμο που να ειναι ειλικρινης.

στον αντιποδα, για να ησυχασεις απο τυχον σκεψεις, θα σου γραψω και εγω μοναχα μια λεξη.

ΚΑΣΤΟΡΙΑΔΗΣ

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ΣΥΝΗΓΟΡΟΥΝ ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΟΤΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΟΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΩΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 'ΜΟΝΟΠΟLY' ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ.

Ανώνυμος είπε...

38 είμαι. Και η πολιτική είναι ακριβώς σαν τη MONOPOLY.. η πολιτική του καπιταλισμού. Τεράστιος ο Καστοριάδης. Ευχαριστώ!