Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΕΡΓΟ- Ο ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ

Αμετανόητος ο Μπεγλίτης που έγινε στόχος αποδοκιμασιών από πολίτες το πρωί στη Θεσσαλονίκη. Αμετανόητος και υποκριτικά δηλώνει ότι καταλαβαίνει την αγανάκτηση των πολιτών αλλά δηλώνει με περισσή σκληράδα ότι συνεχίζει το ΠΑΣΟΚ την ίδια πολιτική για να σώσει τη χώρα.
Ηθοποιοί πέμπτης διαλογής, ούτε να υπκριθούν επαρκώς έναν ρόλο, αυτόν του σωτήρα δε μπορούν.
Δείτε τι είπε και αξιολογήστε τον...
 πολιτικό που από το πουθενά έγινε Υπουργός Άμυνας.
«Εγώ δεν είμαι πολιτικός που φροντίζω το πολιτικό μου προφίλ. Ούτε με ενδιαφέρει να τσαλακώσω το πολιτικό μου προφίλ. Γνώριζα, ακόμα και όταν βρισκόμουν στην Αθήνα, ότι θα γινόμουν στόχος διαμαρτυριών έξω από τον Άγιο Δημήτριο, τούτη την ημέρα την πολύ σημαντική για την πόλη της Θεσσαλονίκης. Αντιλαμβάνομαι τους συμπολίτες μου σε όλη την Ελλάδα και εδώ στην Θεσσαλονίκη. Περνάμε δύσκολους καιρούς ως χώρα. Από την άλλη πλευρά, όμως, πρέπει όλοι να σκεφτούμε, γιατί όλοι έχουμε ευθύνη για το μέλλον της χώρας, τι πρέπει να κάνουμε. Όχι μόνο ένας εύκολος καταγγελτικός λόγος, μια λαϊκιστική ρητορική αλλά πράξεις που μπορεί να έχουν πολιτικό κόστος αλλά μπορούν να λειτουργήσουν ως ανάχωμα στην κατάρρευση. Γιατί εάν τώρα δεν λάβουμε σοβαρά μέτρα τα οποία μπορεί να είναι και επώδυνα, η χώρα δεν έχει μέλλον. Θα μπει στο περιθώριο της Ευρώπης, στο περιθώριο της ευρύτερης περιοχής μας. Και τότε οι κίνδυνοι θα είναι μεγαλύτεροι. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τις διαμαρτυρίες του κόσμου. Γι’ αυτό είμαι πολιτικός για να είμαι μέσα στην κοινωνία. Καταλαβαίνω απόλυτα τις διαμαρτυρίες τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: