Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΑΞΙ ΠΕΜΠΤΗ ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟ - ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

Δύο 24ωρες απεργίες πραγματοποιούν οι οδηγοί ταξί την Πέμπτη και το Σάββατο, αντιδρώντας στο άνοιγμα του επαγγέλματός τους. Εγκρίθηκε από τη Βουλή το σχετικό νομοσχέδιο....
Στη συνεδρίαση που πραγματοποίησαν σήμερα, οι αυτοκινητιστές αποφάσισαν να τραβήξουν χειρόφρενο από τις 5 το πρωί της Πέμπτης μέχρι τις 5 το πρωί της Παρασκευής και τις ίδιες ώρες από το πρωί του Σαββάτου μέχρι το πρωί της Κυριακής.

Παράλληλα, οι ιδιοκτήτες ταξί αποφάσισαν εκ νέου συνάντηση την Πέμπτη, για να ενημερωθούν για τις επόμενες κινήσεις τους, αφού όπως λένε, οι αποφάσεις είναι ειλημμένες, ενώ προειδοποιούν ότι η συνέχεια των κινητοποιήσεων θα δοθεί στην ΔΕΘ.

Επίσης, αποφασίστηκε συγκέντρωση διαμαρτυρίας - χωρίς ταξί - για το Σάββατο στις 3:00 μετά το μεσημέρι έξω από το Ιβανόφειο στη Θεσσαλονίκη και συμμετοχή στις διαδηλώσεις έξω από τη ΔΕΘ.

Εγκρίθηκε το νομοσχέδιο - Τον Οκτώβριο προς ψήφιση
Σε ένα μήνα αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση του επαγγέλματος των αυτοκινητιστών ταξί, που τίθεται από σήμερα και περίπου μία εβδομάδα σε διαβούλευση.

Την κατάργηση των πληθυσμιακών κριτηρίων, που ζητούσαν οι αυτοκινητιστές και την πρόσβαση στην παροχή μεταφορικών υπηρεσιών δημόσιας χρήσης αποκλειστικά από Εταιρείες Περιορισμένης Ευθύνης και Ανώνυμες Εταιρείες, που θα συσταθούν γι' αυτόν το σκοπό, προβλέπει μεταξύ άλλων το νομοσχέδιο.

Όπως ανέφερε ο υπουργός επί των διατάξεων του νομοσχεδίου:

- Η άδεια Παροχής Υπηρεσιών Ταξί (ΑΠΥ), είναι άσχετη με την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος.

- Οι αυτοκινητιστές θα έχουν προθεσμία 6 μηνών, για να ανταλλάξουν δωρεάν τις παλαιές άδειες με νέες και προθεσμία τριών ετών για να στήσουν τις σχετικές ΕΠΕ και ΑΕ.

- Το σχέδιο νόμου αναρτάται σήμερα στο διαδίκτυο για περίπου μια εβδομάδα και θα ακολουθήσει διαβούλευση, καθώς και συζήτηση με τους βουλευτές και τα κόμματα, εφόσον το επιθυμούν.

- Το σχέδιο νόμου θα περάσει και πάλι από το υπουργικό Συμβούλιο στη διαδικασία της δεύτερης ανάγνωσης και σε περίπου ένα μήνα, αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή.

- Το ύψος του παράβολου για την απόκτηση ΑΠΥ θα διαμορφωθεί σε ένα σταθερό ύψος και θα καθοριστεί αφού ληφθούν οι προτάσεις όλων των φορέων.

Στο σχέδιο νόμου αναφέρεται ότι το παράβολο για την απόκτηση ΑΠΥ κυμαίνεται από 15.000 έως 40.000 ευρώ, για άδεια μοτοταξί 5.000 -10.000 χιλιάδες ευρώ.

- Με την ψήφιση του νομοσχεδίου θα ισχύσει και η μείωση του κομίστρου, το ύψος της οποίας θα καθοριστεί με σχετικές αποφάσεις των αρμοδίων υπουργείων.

"Με τη μείωση της τάξης του 20% επιστρέφουμε το κόμιστρο εκεί που ήταν πριν από τις θηριώδεις, όπως τις χαρακτήρισε, αυξήσεις, το 2008", είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ραγκούσης.

- Θα υπάρξει νέο καθεστώς φορολόγησης των ταξί, που θα καθοριστεί στο πλαίσιο του φορολογικού νομοσχεδίου.

- Οι υφιστάμενοι οδηγοί ταξί, μπορούν να μπουν στο ΕΣΠΑ ώστε να χρηματοδοτηθούν για την απόκτηση ΑΠΥ.

- Τα νέα ταξί θα έχουν νέα μορφή, στην όψη του οχήματος θα κυριαρχούν το κίτρινο και το μπλε χρώμα, θα φέρουν μεγαλύτερη ενδεικτική πινακίδα και θα είναι εφοδιασμένα με τηλεόραση και σύνδεση στο διαδίκτυο.

- Ακόμη, το νομοσχέδιο προβλέπει άνοιγμα της αγοράς των οχημάτων Ειδικής Μίσθωσης, τα οποία θα λειτουργούν σε πανελλαδική βάση μέσω τηλεφώνου ή διαδικτύου με ελεύθερο, προσυμφωνημένο κόμιστρο, αλλά δεν θα μπορούν να παίρνουν πελάτες από τον δρόμο ή τις πιάτσες.

- Τα νέα ταξί θα έχουν έδρα τον καλλικρατικό δήμο, την περιφέρεια Αττικής για την πρωτεύουσα και τη νομαρχιακή ενότητα Θεσσαλονίκης για την συμπρωτεύουσα. Τα ειδικής μίσθωσης οχήματα θα έχουν δικαίωμα κυκλοφορίας σε όλη την χώρα.

news247.gr

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΜΗ ΣΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΞΑΝΑΔΟΥΛΕΨΟΥΝ