Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ:"ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ"

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ στη ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ

Ο Νίκος Κουλουμπαρίτσης, γραμματέας της ΠΑΣΚΕ ΟΑΣΑ και πρόεδρος του συνδικάτου, μέχρι την περασμένη Τρίτη, πρωταγωνίστησε στις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στις συγκοινωνίες, προκαλώντας εκνευρισμό στην κυβέρνηση. Στη συνέντευξή του στην «Κ.Ε.» δηλώνει ότι..
η καθαίρεσή του από τη θέση του γραμματέα της ΠΑΣΚΕ ΟΑΣΑ, από την ίδια την παράταξή του, δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία. Ηταν η «τιμωρία» του για την ασυμβίβαστη στάση που κράτησε. Και για όσους έχουν απορία: στον ΟΑΣΑ δεν βρέθηκε με πολιτικό ρουσφέτι - όπως μπορεί να υποθέτει κανείς, αλλά μέσω ΑΣΕΠ.
Πώς αισθάνεστε που η παράταξή σας σας «άδειασε» την ώρα που το σωματείο σας κορυφώνει τις κινητοποιήσεις;

Απογοητεύτηκα από τη στάση των συντρόφων μου. Από την άλλη, νιώθω δικαιωμένος βλέποντας ότι οι συνάδελφοί μου, από την πρώτη στιγμή που συνέβη αυτό, μου εκφράζουν την αμέριστη συμπαράστασή τους. Οσο για το αν το περίμενα, σίγουρα δεν ήταν κάτι που ήρθε ως κεραυνός εν αιθρία. Μου είχαν γίνει γνωστές κάποιες κινήσεις και μεθοδεύσεις που γίνονταν στο παρασκήνιο.

Γιατί σας αντικατέστησαν;

Γιατί προφανώς το να αντιστέκεσαι σήμερα σε ό,τι σχεδιάζουν για σένα, χωρίς εσένα, δημιουργεί μεγάλη δυσαρέσκεια. Ισως αυτό που ξεχείλισε το ποτήρι γι' αυτούς ήταν το σταμάτημα της προσπάθειας που έκαναν να δημιουργήσουν απεργοσπαστικό μηχανισμό.

Εάν δεν θιγόταν ο δικός σας κλάδος, θα είχατε την ίδια γνώμη για το μνημόνιο και την ακολουθούμενη πολιτική;

Το μνημόνιο και η πολιτική που επιβάλλει δεν έχει να κάνει με μεμονωμένους κλάδους ή συντεχνιακά συμφέροντα. Ο αγώνας που δίνουμε είναι ένας αγώνας που αφορά πρώτιστα τους πολίτες που χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ και καλούνται σήμερα να πληρώσουν πολύ περισσότερα χρήματα για μικρότερες και λιγότερες υπηρεσίες. Αφορά κάθε εργαζόμενο που βιώνει ανατροπές στις εργασιακές σχέσεις, μειώσεις του μισθού του, την ακρίβεια και την ανεργία να του χτυπά την πόρτα. Πιστεύω ότι ο δικός μας αγώνας δείχνει το δρόμο σε όλους τους εργαζόμενους ότι δεν πρέπει να δέχονται αδιαμαρτύρητα ό,τι σχεδιάζουν κάποιοι άλλοι για το μέλλον τους.

Πόσα χρόνια είσαστε στην ΠΑΣΚΕ και το ΠΑΣΟΚ;

Ιδεολογικά στο ΠΑΣΟΚ βρέθηκα πολύ νέος, από τότε που άρχισα να έχω πολιτικούς και ιδεολογικούς προβληματισμούς, πιστεύοντας στο όραμα της σοσιαλιστικής κοινωνίας με κέντρο των άνθρωπο. Μετά την πρόσληψή μου μέσω ΑΣΕΠ το 1995 στην ΕΘΕΛ, η ένταξή μου στην ΠΑΣΚΕ και η συμμετοχή μου στο ιστορικό Συνδικάτο της ΕΑΣ ήταν αυτονόητη και μεγάλη τιμή για μένα.

Τι θα κάνετε από εδώ και πέρα;

Θα συνεχίσω να είμαι μπροστά στους αγώνες μαζί με τους συναδέλφους μου με συνέπεια στις αρχές και τις αξίες μου. Για να μπορούμε να απαιτούμε την άσκηση πολιτικών σε όφελος των εργαζομένων και της χώρας. Αλλωστε, η παραίτησή μου από το αξίωμα του προέδρου δεν σημαίνει παραίτηση από τη δράση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: