Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

ΒΕΡΟΙΑ. ΔΗΛΩΣΗ ΑΣΛΑΝΟΓΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ

Ευχαριστώ όλους τους συμπολίτες μου που με τίμησαν με την ψήφο τους στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές με το συνδυασμό «Συμπολιτεία» και με ανέδειξαν ως πρώτο Σύμβουλο της Δημοτικής Κοινότητας Βέροιας.
Με τη δική σας εντολή ένιωσα την υποχρέωση να θέσω υποψηφιότητα για τη θέση του Προέδρου του συμβουλίου, κάνοντας το απλό και το αυτονόητο Ενημέρωσα τη Δήμαρχο και τα μέλη του Συνδυασμού για την πρόθεσή μου. Για την..
πράξη μου αυτή τέθηκα εκτός της Δημοτικής ομάδας με άκομψη παρέμβαση της Δημάρχου πριν ξεκινήσει η διαδικασία της ψηφοφορίας, θυμίζοντας άλλες εποχές. Πιστεύω ότι έγινε μια κακή αρχή.
Θεωρώ ότι πάνω από όλους μας είναι η πόλη με τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει - αυτός άλλωστε είναι και ο μοναδικός λόγος για τον οποίο συμμετείχα στις εκλογές.
Δηλώνω ότι από τη θέση του μέλους της Δημοτικής Κοινότητας Βέροιας θα αγωνισθώ με όλες μου τις δυνάμεις για την αντιμετώπιση των προβλημάτων αυτών, τιμώντας την εντολή των συμπολιτών μου.
Ευχαριστώ τα μέλη του 11μελούς συμβουλίου που με ψήφισαν και είναι οι μόνοι που αιτιολόγησαν την επιλογή τους.
Ευχαριστώ για άλλη μια φορά τους συμπολίτες μου που με εμπιστεύθηκαν και με στήριξαν.

Ασλάνογλου Στυλιανός

Δεν υπάρχουν σχόλια: