Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Χάρακας Νο30: Σας φταίει το γομάρι και χτυπάτε το σαμάρι

Διαβάστε σήμερα στον Χάρακα Νο30: Σας φταίει το γομάρι και χτυπάτε το σαμάρι, την συγνώμη του Χάρακα αλλά και την δική μου στον βουλευτή του ελληνικού κοινονοβουλίου Θανάση Γικόνογλου που με εξώδικο με ενημερώνει ότι ζητά την επανόρθωση της βλάβης που υπέστη από δημοσίευμα που τον έφερε να μετέχει σε έναν φανταστικό διάλογο.
Επειδή όλοι γνωριζόμαστε στον χώρο θα ήθελα να πω εξ αρχής ότι στον Χάρακα γίνεται σάτιρα, κριτική με χιούμορ, ο συγγραφέας αυτοσαρκάζεται και τα φαρμακερά του σχόλια δεν αφήνουν κανέναν. Με όλους τους τοπικούς πολιτικούς παράγοντες έχει ασχοληθεί και έχει αποκτήσει φανατικούς αναγνώστες η στήλη αυτή.
Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, δεν ξέρω για ποιους πραγματικούς λόγους, θεώρησε ότι θίγεται από ένα χιουμοριστικό και εντελώς φανταστικό διάλογο που ήταν εμφανής και από τον πιο αδαή αναγνώστη.
Ξεκάθαρα λοιπόν του λέω ότι ο διάλογος ήταν φανταστικός και όχι πραγματικό γεγονός και ως εκ τούτου δε θα μπορούσε να μετέχει σ΄ αυτόν. Αν υπέστη βλάβη η τιμή του και η υπόληψή του του ζητάω συγνώμη αν και παραμένω σε απορία για την τόσο μεγάλη ευθιξία του και την απουσία χιούμορ από την κουλτούρα του. Εκτός κι αν πίσω από την ενέργειά του αυτή κρύβεται άλλη σκοπιμότητα και που έχει να κάνει με πιθανή απόπειρα φίμωσης στο μέλλον ώστε να μη δεχτεί κριτική για την πολιτική του παρουσία στα θέματα που απασχολούν το νομό μας. Ίδωμεν.
Χ. Μόχλας


Διβάστε επίσης και το εξώδικο που έστειλε ο βουλευτής ώστε να έχετε ολοκληρωμένη άποψη και τα ξαναλέμε τις επόμενες μέρες για το θέμα αυτό.


ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΙ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ
ΕΞΩΔΙΚΟΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ – ΔΗΛΩΣΗ- ΑΠΑΝΤΗΣΗ


Γικόνογλου Αθανασίου του Μόσχου, Βουλευτού Ημαθίας, κατοίκου Αλεξάνδρειας – Βετσοπούλου αρ. 70

ΚΑΤΑ
Μόχλα Θεοχάρη του Ευαγγέλου, κατοίκου Κορυφής Ημαθίας, δημοσιογράφου, ιδιοκτήτη και εκδότη της εβδομαδιαίας τοπικής εφημερίδας του ν. Ημαθίας «ΧΡΟΝΙΚΑ».


Αλεξάνδρεια 16-11-2010
Καθώς γνωρίζετε,
Είμαι μέλος του Ελληνικού Κοινοβουλίου, εκλεγμένος κατά τις τελευταίες εθνικές εκλογές με την κυβερνητική πλειοψηφία στην εκλογική περιφέρεια του ν. Ημαθίας.
Σεις είσθε ιδιοκτήτης, εκδότης και δημοσιογράφος της εβδομαδιαίας τοπικής εφημερίδας του Ν. Ημαθίας «ΧΡΟΝΙΚΑ», η οποία κυκλοφορεί και σε ηλεκτρονική μορφή στον διαδικτυακό τόπο http:xronika05.blogspot.com. Έχει δεν εκατοντάδες αναγνωστών στην περιοχή της Αλεξάνδρειας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Ημαθίας, το αναγνωστικό της δε κοινό αυξήθηκε κατακόρυφα ενόψει και των πρόσφατων Δημοτικών Εκλογών.
Έκπληκτος προ ολίγων ημερών και μετά από καταγγελίες από πληθώρα πολιτικών μου φίλων και ψηφοφόρων διαπίστωσα ότι ενόψει της κρίσιμης αναμέτρησης για την ανάδειξη των δημοτικών αρχών της 7ης Νοεμβρίου 2010, σεις ενεργώντας από πρόθεση και παντελώς κακόβουλα και εν γνώσει της αναλήθειας των αναγραφέντων, δημοσιεύσατε μια μόλις ημέρα πριν την 1η Κυριακή των εκλογών, δηλαδή το Σάββατο 6-11-2010, στην ηλεκτρονκή μορφή της εφημερίδας της οποίας είσθε εκδότης και δημοσιογράφος και στον διαδικτυακό τόπο http:xronika-xarakas.blogspot.com/2010/x-27.html στην στήλη Χάρακας Νο27- Έκτακτο παράρτημα και συγκεκριμένα στο Υ.Γ αυτής έναν διάλογο που δήθεν έλαβε χώρα μεταξύ εμού, του πατέρα μου πρώην βουλευτή και του ξαδέρφου μου νυν δημάρχου Αλεξάνδρειας σε υποτιθέμενη συνάντησή μας, ο οποίος όμως υποτιθέμενος διάλογος δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, είναι καθ΄ ολοκληρίαν ψευδής και αποκλειστικό αποκύημα της φαντασίας σας. Είναι δε προφανής η πρόθεσή σας δια μέσου του εν λόγω δημοσιεύματος και των χαρακτηρισμών που μου αποδίδετε με αυτό (Ξάδελφος Σούμο Θανάσης Γικόνογλου) να βλάψετε βάναυσα μεταξύ άλλων και την δική μου τιμή και υπόληψη ως ατόμου, αλλά κυρίως ο Βουλευτού, αφού πρόκειται περί επίθεσης με φανερό σκοπό να με μειώσετε προσωπικά ως δημόσιο πρόσωπο στην κοινωνία της Αλεξάνδρειας αλλα και ολόκληρου του νομού όπου εκλέγομαι βουλευτής.
Όλα δε τα ως άνω προαναφερθέντα και οι χαρακτηρισμοί ως και οι διάλογοι που μου αποδίδονται είναι προφανές ότι εκδηλώνουν σαφή και αδιαμφισβήτητη προσβολή της τιμής και της υπόληψής μου και ξεπερνούν κάθε ανεκτό και επιτρεπόμενο μέτρο κριτικής και ελέγχου.
Κατόπιν τούτων αναγκάστηκα να υποβάλλω ενώπιον του αρμόδιου κ. Εισαγγελέα Πλημ/κων Βέροιας την από 10-11-2010 μήνηση εις βάρος σας.
Επειδή λοιπόν γνωρίζετε ότι ουδέποτε έλαβε χώρα ο διάλογος που δημοσιεύσατε στην στήλη ΧΑΡΑΚΑΣ της ηλεκτρονικής μορφής της εφημερίδας σας στο διαδίκτυο, όλα δε τα αναγραφόμενα και οι χαρακτηρισμοί που μου αποδίδετε, είναι κακόβουλα και με πρόθεση να με συκοφαντήσουν και να μειώσουν της προσωπικότητά μου ως ατόμου και ως Βουλευτού.
Επειδή υπέστην βάναυση προσβολή της προσωπικότητάς μου από την ως άνω παράνομη συμπεριφορά σας, για την οποία επιφυλάσσομαι να ασκήσω κάθε νόμιμη αξίωσή μου.
Επειδή η παρούσα είναι νόμιμη βάσιμη κα αληθινή
ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ
Και με την επιφύλαξη παντός ετέρου νομίμου δικαιώματός μου, διαμαρτυρόμενος για την ως άνω κακόβουλη συμπεριφορά σας, σας καλώ όπως ευθύς με την λήψη της παρούσας άρετε την προσβολή στο πρόσωπό μου και ανακαλέσετε στην εν λόγω στήλη της εφημερίδας σας τα σε βάρος μου ψευδώς αναγραφέντα, προς αποκατάσταση της αλήθειας και της τιμής και υπόληψής μου.
Με την ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου, αρμόδιος δικ. Επιμελητής παραγγέλεται να επιδώσει νόμιμα την παρούσα προς τον καθ΄ ης τούτη, προς γνώση και για τις νόμιμες συνέπειες αντιγράφοντας την καθ΄ ολοκληρία στην έκθεση επίδοσης.

Η πληρεξούσια δικηγόρος
ΑΝΝΑ ΔΗΜ. ΚΑΡΔΑΚΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: