Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

ΠΑΥΛΟΣ ΛΑΣΚΗΣ: ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΑ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ Φ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ

O πρώην γραμματέας της Τοπικής Οργάνωσης Αλεξάνδρειας του ΠΑΣΟΚ Παύλος Λάσκης με επιστολή του αναφέρει τους λόγους της παρουσίας του στην συγκέντρωση του Φώτη Δημητριάδη, υποψήφιου δημάρχου Αλεξάνδρειας.
Η επιστολή έχει ως εξής:

Κύριε Διευθυντά,
Ευχαριστώ για την επώνυμη αναφορά σας στην παρουσία μου στην εναρκτήρια συγκέντρωση του υποψ.δημάρχου Αλεξάνδρειας Φώτη Δημητριάδη. Παρουσία την οποία όπως και σεις διαπιστώσατε δεν προσπάθησα να κρύψω ,μάλλον το αντίστροφο.
Ξεκαθαρίζω λοιπόν τον λόγο της παρουσίας..
μου εκεί.
α] Ο Φώτης Δημητριάδης είναι φίλος και συνάδελφός μου επί τριάντα χρόνια στο ίδιο γραφείο.
β] Λόγω λοιπόν αυτής της μακροχρόνιας συνύπαρξή μας γνωρίζω τον άνθρωπο ,τον επιστήμονα, τον συνεργάτη και νυν Δήμαρχο Πλατέως Φώτη Δημητριάδη. Θεωρώ ότι η γνώση, η εργατικότητα, η αποτελεσματικότητα, η σχεδίαση στόχων και η προσπάθεια επίτευξής τους, είναι στοιχεία απαραίτητα για κάθε πολιτικό που ζητά να διαχειρισθεί τα ζητήματα ενός τόπου. Αυτά τα χαρακτηριστικά θεωρώ [και όχι μόνο εγώ] ότι τα διαθέτει σε εξαιρετικό βαθμό ο Φ. Δημητριάδης.
Αυτή είναι η καθαρή προσωπική μου άποψη και προσωπική μου επιλογή. Αυτό το μήνυμα ας το ερμηνεύσει ο κάθε συμπολίτης μας όπως το αντιλαμβάνεται.
Αυτή είναι η ερμηνεία της παρουσίας μου. Ως προς την πολιτική διάσταση ,έχω να πω ότι προσωπικά υπηρέτησα με σταθερότητα και συνέπεια από την νεότητά μου τα πολιτικά μου πιστεύω μέσα από τις τάξεις του ΠΑΣΟΚ. Δεν ζήτησα και δεν πήρα ποτέ καμιά αντιπαροχή γιατί κάτι τέτοιο είναι έξω από τις αρχές μου. Αυτό μπορούν να το βεβαιώσουν πολλοί, αφού η παρουσία μου ήταν ορατή σε όλους λόγω της κομματικής μου θέσης. Κατά τα άλλα ο τόπος μας είναι μικρός, είμαστε γνωστοί μεταξύ μας. Εγώ δεν θα υποδείξω στους συμπολίτες μου την σωστή τακτική διότι και εγώ δεν έχω χαράξει την τακτική που αναφέρετε εσείς. Η τιμωρία είναι έξω από το ήθος μου και βέβαια πρέπει να είναι έξω από την πολιτική. Η πολιτική πρέπει να είναι καλόπιστος διάλογος και πειθώ. Αυτό που βλέπουμε σήμερα, τουλάχιστον σε τοπικό επίπεδο είναι πέρα από κάθε ηθική. Συναλλαγή, υποσχέσεις, εκβιασμοί, εξαγορές, ετερόκλητες συμμαχίες, χωρίς καμία αιδώ, είναι στην πρώτη γραμμή. Αυτό το τοπίο δεν με εκφράζει και θα σταθώ μακριά. Ευχή και προσδοκία μου είναι να επιλεγεί ο ικανότερος και καταλληλότερος για τον τόπο.
Ευχή και προσδοκία μου είναι η ενότητα του πολιτικού μου χώρου σε τοπικό επίπεδο, έξω από προσωπικές και αριβιστικές φιλοδοξίες χωρίς ηθική και διαφάνεια .
Η ενότητα όμως προκύπτει μέσα από συλλογικές συζητήσεις , συντεταγμένες διαδικασίες και αποφάσεις. Αποφάσεις που θα είναι σεβαστές πάντα και όχι κατά περίπτωση, ανάλογα με τα προσωπικά μας συμφέροντα. Το οργανωμένο μέλος ενός κόμματος ζητά την στήριξη του κόμματός του, όταν διεκδικεί ένα αξίωμα με δική του αυτοπρόσωπη αίτηση όχι μέσω τρίτων, για να μπορεί να παίζει σε όλα τα ταμπλό. Δεν μπορείς να είσαι ταυτόχρονα και με τον χωροφύλαξ και με τον αστυφύλαξ, και κομματικός και ανεξάρτητος, να απαιτείς από τους άλλους κομματική υπακοή ενώ εσύ είσαι κατά συρροή ανυπάκουος.
Αυτά δεν χρειάζεται να είσαι ‘ξερόλας [κατά την προσφιλή έκφραση γνωστού τοπικού αρθρογράφου, που όμως αφοράς τον ίδιο και όχι άλλους], για να ξέρεις. Πολιτική παιδεία χρειάζεται .Εκτός αν νομίζεις ότι απευθύνεσαι σε αγαθούς. Με την ευκαιρία αυτή θέλω να πω στον παραπάνω φίλο ότι η αμετροέπεια και εμπάθεια δεν είναι στοιχεία καλά γι αυτόν που θέλει να παίξει τον ρόλο του think tank και του σοφού Νέστορα.
Δίπλα λοιπόν σε αυτούς και με αυτούς που πιστεύουν τα ίδια ,θα βρεθώ και εγώ με όλες μου τις δυνάμεις. Ευχαριστώ για την φιλοξενία σας και την ανοχή σας αλλά είχα την ανάγκη να εκφράσω δημόσια τις σκέψεις μου.
με εκτίμηση
ΛΑΣΚΗΣ ΠΑΥΛΟΣ
[Μέλος του ΠΑΣΟΚ]

3 σχόλια:

Nikos Lioliopoulos είπε...

Συνυπογραφω ανεπιφύλακτα το σκεπρικο της επιστολης του συντροφου Λασκη,
Ιδιαιτερα το παρακατω αποσπασμα:

" Αυτό που βλέπουμε σήμερα, τουλάχιστον σε τοπικό επίπεδο είναι πέρα από κάθε ηθική. Συναλλαγή, υποσχέσεις, εκβιασμοί, εξαγορές, *ετερόκλητες συμμαχίες*, χωρίς καμία αιδώ, είναι στην πρώτη γραμμή. Αυτό το τοπίο δεν με εκφράζει και θα σταθώ μακριά. Ευχή και προσδοκία μου είναι να επιλεγεί ο ικανότερος και καταλληλότερος για τον τόπο.
Ευχή και προσδοκία μου είναι η ενότητα του πολιτικού μου χώρου σε τοπικό επίπεδο, έξω από προσωπικές και αριβιστικές φιλοδοξίες χωρίς ηθική και διαφάνεια .
Η ενότητα όμως προκύπτει μέσα από συλλογικές συζητήσεις , συντεταγμένες διαδικασίες και αποφάσεις. Αποφάσεις που θα είναι σεβαστές πάντα και όχι κατά περίπτωση, ανάλογα με τα προσωπικά μας συμφέροντα. Το οργανωμένο μέλος ενός κόμματος ζητά την στήριξη του κόμματός του, όταν διεκδικεί ένα αξίωμα με δική του αυτοπρόσωπη αίτηση όχι μέσω τρίτων, για να μπορεί να παίζει σε όλα τα ταμπλό. Δεν μπορείς να είσαι ταυτόχρονα και με τον χωροφύλαξ και με τον αστυφύλαξ, και κομματικός και ανεξάρτητος, να απαιτείς από τους άλλους κομματική υπακοή ενώ εσύ είσαι κατά συρροή ανυπάκουος.
"

Ανώνυμος είπε...

Ποιον λες ξερόλα αγαπητέ Παύλε; Τον γνωστό κοντό που γράφει άρθρα σε τοπική εφημερίδα; Αυτόν εννοείς ξερόλα;

Ανώνυμος είπε...

ΜΕ ΙΚΑΝΠΟΙΗΣΗ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΝΔ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΙΚΟ.