Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΜΕ ΑΙΧΜΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣ. ΧΑΛΚΙΔΗ


Eπιστολή παραίτησης έστειλε στον δήμαρχο Μελίκης ο Ισ. Χαλκίδης από το δημοτικό συμβούλιο. Στην επιστολή αναλύει τους λόγους της παραίτησης και οι οποίοι έχουν να κάνουν με συμφωνίες, με την τήρηση ή όχι της κομματικής γραμμής κλπ.
Η επιστολή έχει ως εξής:
Αίτηση Παραίτησης
του Δημοτικού Συμβούλου του Δήμου Μελίκης
Ισάακ Χαλκίδη

Κύριε Δήμαρχε θα σας παρακαλούσα πολύ να κάνετε δεκτή την αίτηση παραίτησή μου από τη θέση του δημοτικού συμβούλου.(Οι λόγοι παρατίθενται).

Αγαπητοί συνδημότες και αγαπητές συνδημότισσες
Με αίσθημα ευθύνης απέναντι πρώτα από όλα σε όλους εσάς που με την ψήφο σας με εκλέξατε για δύο συνεχόμενες τετραετίες πρώτο δημοτικό σύμβουλο, αλλά και απέναντι σε όλους τους συνδημότες, υποβάλω σήμερα την παραίτηση μου προς τον Δήμαρχο Μελίκης Κώστα Καρέλη για
τους παρακάτω λόγους:
Όταν πριν περίπου οκτώ χρόνια αποφάσισα κάτω από συνθήκες διάφορες για μένα λόγω των προσωπικών μου απόψεων περί της συμμετοχής ή μη στο ψηφοδέλτιο του Κώστα Καρέλη αξιολογώντας τις δυνατότητές του, με έκανες μέλος της οικογένειας σου ανοίγοντας την πόρτα του σπιτιού σε μια προσπάθεια μου να σε πείσω γιατί πρέπει να ψηφίσεις αυτήν την επιλογή.
Έκανες τους προβληματισμούς μου δικούς σου, με εμπιστεύτηκες και με στήριξες σε αυτήν μου την προσπάθεια, πιστεύοντας πως όλα έχουν τη δική τους αξία και θα εκτιμηθούν για ένα και μόνο σκοπό: την ευημερία του τόπου.
Εξαπατήθηκες όπως και εγώ. Εσύ το ήξερες και το έλεγες, εγώ όμως δεν ήθελα να το αποδεχθώ. Πίστευα και πιστεύω πως στην πολιτική υπάρχει και ήθος και αξιοπρέπεια και δεν θυσιάζονται όλα στο βωμό των προσωπικών φιλοδοξιών.
Ένα λάθος που με έκανε να διαφοροποιηθώ εσωτερικά παρά πολλές φορές και να γίνω δυσάρεστος, ένα λάθος που μου ανάγκασε πολλές φορές να αλλάξω άποψη κάτω από τον φόβο των τότε επερχομένων εκλογών, καταλογίζοντας πλήρη ευθύνη στο πρόσωπό μου.
Όσο και αν κάποιοι θέλουν να μου καταλογίσουν όψιμο χρόνο αντίδρασης και άλλη σκοπιμότητα τους λέω:
Κύριοι έμαθα στην ζωή μου να αγωνίζομαι πολύ σκληρά και θέλω να πιστεύω ότι κανείς δεν το αμφισβητεί. Δεν πήρα την θέση του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου γιατί απλά έπρεπε, αλλά γιατί όλοι σας αγαπητοί συνάδελφοι δημοτικοί σύμβουλοι πιστεύατε ότι επάξια θα φέρω σε πέρας την αποστολή αυτή στην τότε δύσκολη εποχή.
Παρά τις όποιες αντιπαραθέσεις και αν έχουμε ,εγώ θα σας πω και δημοσία ευχαριστώ. Όχι γιατί με τιμήσατε απλά με την ψήφο σας, αλλά γιατί δικαίωσα αυτή σας την επιλογή καθομολογία όλων σας .
Πράγματι κ. Δήμαρχε τιμήθηκα σε αυτή την θέση από την δική σας επιλογή, αλλά σας δικαίωσα σε μια εποχή πάρα πολύ δύσκολη, σε μια εποχή όπου εσείς παραπαίετε διοικητικά με μια τότε αξιωματική αντιπολίτευση που είχε και θέσεις και απόψεις. Διέσωσα καθομολογία των συνδημοτών μας, αλλά και όλων των εκπροσώπων των ΜΜΕ το κύρος σας και το κύρος του Δημοτικού Συμβουλίου.
Κάνατε, όμως, ένα τραγικό λάθος. Θέλατε να παίξετε με τη θέση αυτή τα μελλοντικά σας σχέδια για μία ακόμη τετραετία, αθετώντας την υπόσχεση στήριξης της όποιας υποψηφιότητα στο πρόσωπό μου, στήνοντας απέναντι μου την ομάδα σας όπως έχετε συνηθίσει να την αποκαλείτε, άρα να την ελέγχεται και να τη καθοδηγείτε σε αποφάσεις που εσείς θέλετε.
Εγώ, αλήθεια, όταν έχω εκλεγεί με 500 και με 700 και πλέον ψήφους τις δύο τετραετίες δεν ήμουν μέλος αυτής της ομάδας ή μήπως απλά ήμουν εμπόδιο στις φιλοδοξίες σας και έπρεπε να μηχανορραφήσετε με στημένους συμβούλους μοιράζοντας πληρωμένες θέσεις.
Δεν υπήρχε όψιμη αντίδραση για τις διαφορετικές μου θέσεις σε ότι αφορά την κακοδιοίκηση και την κακοδιαχείριση σας ,απλά υπήρχε όψιμη δημοσιοποίηση όλων αυτών. Ναι γι αυτό έχω την ευθύνη και την αναλαμβάνω όχι απέναντι σας, αλλά απέναντι στους δημότες μου και κυρίως απέναντι σε αυτούς που με τίμησαν με την ψήφο τους και τους ζητώ πραγματικά συγνώμη.
Όμως κ Δήμαρχε λίγη ντροπή και λίγος σεβασμός απέναντι σε όλους αυτούς που μας γνωρίζουν γιατί ζούμε στην ίδια κοινωνία, γι αυτό που πραγματικά σας οδήγησε να κάνατε μαθήματα ηθικής στην πολιτική; Ζείτε στην πραγματικότητα ή μήπως εκτός; Γιατί τότε θα σας πω πως είστε ή θρασύς ή τουλάχιστον αφελής ;
Τολμάτε αλήθεια να εγκαλέσετε στη κομματική γραμμή έμενα προσωπικά και τον καταξιωμένο για τέταρτη τετραετία στηριγμένο στις δικές του και μόνο αξίες και εκτίμηση των Ημαθιωτών, Βουλευτή Μιχάλη Χαλκίδη; Έχετε επίγνωση πράγματι των λόγων σας ;
Εσείς τολμάτε και μιλάτε για κομματική παρέκκλιση όταν το 1998 με σύμφωνη στήριξη ΠΑΣΟΚ διεκδικήσατε για ιδιοτελείς και μόνο σκοπούς τον Δήμο σας, απέναντι στον τότε κομματικό Δήμαρχο Μελίκης και σημερινό Βουλευτή Μιχάλη Χαλκίδη;
Εσείς τολμάτε και μιλάτε για κομματική παρέκκλιση, όταν και η παραπέρα πορεία σας χαρακτηρίστηκε έξω από κομματικές γραμμές;
Εσείς τολμάτε και μιλάτε για αγώνες και μάλιστα κομματικής εκμετάλλευσης όταν ό ίδιος σας παλεύατε με την υγείας και να είστε πάντα καλά-αυτό το εύχομαι από καρδιάς- και ο βουλευτής έκανε τον αγώνα των αγώνων.
Σε ότι δε αφορά τη δική πορεία στον επαγγελματικό χώρο, σίγουρα δεν την χαρίζω σε σας, γιατί σ αυτή πορεύτηκα έχοντας εσάς απέναντι και την έχω αφήσει στην κρίση όλων.
Όσο δε αφορά τη θέση του Προϊσταμένου θα σας θυμίσω μόνο ετούτο; όταν το κόμμα μου ήταν να επιλέξει για την θέση αυτή επέλεξε άλλον, εγώ έχω επιλεγεί ύστερα από δοκιμασία ΑΣΕΠ.
Και κάτι ακόμη: έχω σεβαστεί και έχω υπηρετήσει το κόμμα μου μαζί με πολλά και άξια στελέχη διαχρονικά και μάλιστα τα δύσκολα χρόνια, χρόνια που εσείς επισκεπτόσασταν άλλα γραφεία για να πάρετε την στήριξη υποψηφιότητας απέναντι σε κομματικές επιλογές. Δεν σας χαρίζω τους αγώνες μου και δεν τους βάζω στη δική σας κρίση.
Κύριε Δήμαρχε, η μεγαλύτερη σας προσφορά θα ήταν τόσο για σας τον ίδιο, όσο και για τον δήμο μας η σιωπή και ο σεβασμός στους ευεργέτες , αλλιώς κινδυνεύετε να χαρακτηριστείτε αχάριστος.
Τέλος υποβάλλοντας τη παραίτησή μου από δημοτικός σύμβουλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους δημοτικούς υπαλλήλους με τους οποίους συνεργάστηκα αυτά τα χρόνια, καθώς και όλους τους συναδέλφους δημοτικούς συμβούλους που πίστεψαν και πιστεύουν ότι εγώ δεν θα μπορούσα να λειτουργήσω κάτω από «εργολαβικές» θηλιές .
Και εσάς, όμως, κ. Δήμαρχε θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για ότι μου προσφέρατε στο χώρο της τοπικής αυτοδιοίκησης, αλλά οφείλω να σας πω ότι χάσατε την εκτίμηση ενός συναδέλφου και φίλου, που πολύ περισσότερο έχει ανάγκη σήμερα η κοινωνία μας .


Με τιμή ο Δημοτικός Σύμβουλος
Ισαάκ Χαλκίδης

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αυτος ο κυριος ειναι αρωγος της κοινωνιας και δεν εκμεταλλευτηκε προσωπικα συμφεροντα και φιλοδοξιες?λιγη σοβαροτητα δεν βλαπτει νομιζω

Ανώνυμος είπε...

Ο άνθρωπος όπως και ο αδελφός του δεν παίζεται. Δηλαδή καλά που ήταν αυτός και διασώθηκε ή δημαρχία Καρέλη! Οι άλλοι συμβουλοι του κ. Καρέλη τι λένε
Περισσότερα στο paraplanitikos.blogspot.com