Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

ΑΡΓ. ΓΚΑΜΠΕΣΗΣ: ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΩΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΘΕΣΗ

Μετά την "αλλαγή φρουράς" στη διοίκηση του Νοσοκομείου Βέροιας, ο Αργύρης Γκαμπέσης εξέδωσε την παρακάτω δήλωση:
Συμπολίτισσες και Συμπολίτες,
* Πέρασαν σχεδόν τρία (3) χρόνια από τη μέρα ανάληψης της ευθύνης της Διοίκησης του Γενικού Νοσοκομείου Βέροιας.
* Ήταν για μένα μια θέση τιμητική, αλλά και μια πρωτόγνωρη προσωπική μου εμπειρία, γεμάτη ευθύνες και αγωνία για τη λειτουργία των Υγειονομικών μονάδων ολόκληρου σχεδόν του Νομού μας.
* Αν πέτυχα και σε πoιό βαθμό, θα το κρίνετε τελικά εσείς, οι συμπολίτες μου. Μπορώ όμως να σας διαβεβαιώσω ότι έδωσα όλες τις δυνάμεις μου, για την αναβάθμιση του Νοσοκομείου μας. Τόσο σε ιατρικό, όσο και σε λοιπό προσωπικό.
* Αναβαθμίστηκαν, επίσης, οι κτιριακές και μηχανολογικές υποδομές του Νοσοκομείου μας για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
* Από τις εκλογές του Οκτωβρίου πέρασαν πάνω από έξι (6) μήνες και συνέχισα να προσφέρω ακούραστα τις υπηρεσίες μου, όπως και πριν. Κοινός στόχος του Διοικητικού Συμβουλίου και εμού προσωπικά ήταν να μην αφήσουμε ακέφαλο τον μεγαλύτερο οργανισμό του Νομού μας.
* Στο νέο Διοικητή του Νοσοκομείου, θα ήθελα να ευχηθώ: καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο που αναλαμβάνει.
* Δηλώνω δημόσια ότι θα είμαι δίπλα του, εάν και εφ’ όσον αυτό μου ζητηθεί, για το καλό πάντα του τόπου μας.
* Αποχωρώντας, θα ήθελα σήμερα να ευχαριστήσω από την καρδιά μου όλους τους συνεργάτες μου. Όλους εκείνους που μαζί πασχίσαμε για την καλύτερη λειτουργία του Νοσοκομείου. Το Διοικητικό Συμβούλιο, το Ιατρικό, Νοσηλευτικό, Τεχνικό και Διοικητικό προσωπικό, καθώς και όλες τις άλλες υπηρεσίες.
* Είμαι βέβαιος ότι όλοι θα συνεχίσουν να προσφέρουν τις πολύτιμες υπηρεσίες τους με την ίδια αυταπάρνηση.
* Θέλω επίσης να τους διαβεβαιώσω ότι λειτούργησα με μοναδικό γνώμονα το κοινό καλό. Και αν κάποιους, κάποια στιγμή τους στενοχώρησα, θέλω να τους ζητήσω δημόσια συγνώμη. Γιατί σίγουρα έγινε άθελά μου.
* Τους συμπολίτες μας, που ήρθαν στο γραφείο μου σε δύσκολες στιγμές για την υγεία τους ή ζήτησαν την βοήθειά μου μέρα και νύχτα, τους διαβεβαιώνω πως έκανα πάντα για αυτούς ότι καλύτερο μπορούσα να κάνω.
* Το πέρασμά μου από το Νοσοκομείο υπήρξε για μένα ένας σταθμός. Με γέμισε πλούσιες εμπειρίες στη Διοίκηση και χρήσιμες ευαισθησίες προς στον ανθρώπινο πόνο.
* Υπόσχομαι σήμερα, ότι όπως υπηρέτησα χωρίς διαχωρισμούς όλους τους συμπολίτες μας, θα συνεχίσω και στο άμεσο μέλλον να προσφέρω τις προσωπικές μου υπηρεσίες, όπου η κοινωνία και το καθήκον μου με τάξουν.
Με τιμή
Αργύρης Γκαμπέσης
Χημικός Μηχανικός

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ναι σε πιστέψαμε, μη φωνάζεις.

Ανώνυμος είπε...

ΑΞΙΟΣ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΣΟΥ ΑΡΓΥΡΗ.
ΘΑ ΕΧΕΡΙΣ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΟΤΙ ΕΡΓΑΣΤΗΚΕΣ ΓΙΑ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

Άντε στο καλό ρε Γκαμπέση. Αρκετά κουράστηκες στη ζωή σου με την πολύ δουλειά.
Φτάνει πιά με όλους σας. Δεν πάει άλλο δεν το καταλαβαίνεις; Βου λιά ξα με. Πές συγγνώμη, ευχαριστώ και άντε στο καλό.

Ανώνυμος είπε...

AYTO KI AN EINAI ΘRAΣOΣ !!

Ανώνυμος είπε...

Όλοι οι αγωνιστές του Λαού ρε Μόχλα μαζεμένοι σε μια σελίδα;