Παρασκευή 1 Αυγούστου 2008

ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΓΚΥΡΙΝΗ:

«ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΝΤΙΓΟΝΙΔΩΝ»
-Είτε με το χρίσμα της Ν.Δ είτε και χωρίς αυτό
-Είμαι έτοιμος από καιρό. Αυτό προβλέπει η συμφωνία του 2002
Εξαιρετικής πολιτικής σημασίας δήλωση έκανε στην εφημερίδα μας κατ΄ αποκλειστικότητα ο νυν αντιδήμαρχος του Δήμου Αντιγονιδών Παναγιώτης Γκυρίνης και με την οποία αναμένεται να «ανοίξει» ο χορός των ενδιαφερόμενων για το χρίσμα του υποψήφιου δημάρχου στο δήμο αλλά και να πυροδοτηθούν αντιδράσεις είτε μέσα από τη ΝΔ είτε και εκτός αυτής.
Ο κ. Γκυρίνης με κατηγορηματικό τρόπο και ύφος είπε στην εφημερίδα μας ότι θα είναι υποψήφιος δήμαρχος του δήμου στις ερχόμενες δημοτικές εκλογές του 2010 «είτε έτσι είτε αλλιώς».
Είπε χαρακτηριστικά: «Κοίτα να δεις, εγώ είτε έτσι είτε αλλιώς θα είμαι υποψήφιος δήμαρχος. Είε με το χρίσμα της ΝΔ είτε χωρίς αυτό εγώ θα είμαι υποψήφιος. Είμαι σχεδόν έτοιμος εδώ και καιρό. Θέλω να είμαι υποψήφιος δήμαρχος με το χρίσμα της ΝΔ αλλά υπάρχει και το ενδεχόμενο να εμφανιστεί κάποιος που σήμερα είναι απών και να το πάρει. Εγώ πάντως θα είμαι παρών στην εκλογική μάχη».
Με την δήλωσή του αυτή ο Παν. Γκυρίνης ανοίγει τον κύκλο των συζητήσεων στο χώρο της ΝΔ στο δήμο Αντιγονιδών, στο χώρο της ΝΟΔΕ Ημαθίας αλλά και στην δημοτική παράταξη στην οποία ανήκει και ως γνωστόν έχει ως επικεφαλής τον νυν δήμαρχο Γρ. Στεργιόπουλο.
Επίσης ο αντιδήμαρχος Αντιγονιδών υπενθυμίζει για τους γνωρίζοντες ότι το 2002, όταν το χρίσμα του κόμματος πήρε ο νυν δήμαρχος αυτός είχε αποσύρει την δική του υποψηφιότητα για λόγους ενότητας της παράταξης και είχε ξεκαθαρίσει ρητά ότι μετά την ολοκλήρωση της θητείας του Γρ. Στεργιόπουλου θα είναι αυτός που θα διεκδικήσει την αρχηγία της δημοτικής παράταξης και του δημαρχιακού θώκου.
Ωστόσο, πρέπει να πούμε ότι σύμφωνα με τις πληροφορίες που διαθέτει η εφημερίδα μας ενδιαφέρον για το χρίσμα δείχνουν άλλοι δυο Νεοδημοκράτες που σήμερα δεν είναι καν μέλη του δημοτικού συμβουλίου. Ένας είναι από τον Σταυρό και ο άλλος από την Ξεχασμένη. Και οι δύο διαθέτουν συγγενικούς δεσμούς με νυν διοικητικά μέλη του δήμου Αντιγονιδών. Αυτό το σενάριο θα πρέπει να το γνωρίζει ο κ. Γκυρίνης και γι αυτό δηλώνει σαφώς ότι είτε με το χρίσμα είτε ως αντάρτης θα είναι παρών στην εκλογική μάχη…

Δεν υπάρχουν σχόλια: